Mitt sommarjobb

Jag jobbar som sagt med min bror på min mammas sambos företag, ett transportföretag.
Inte allt för roliga arbetsuppgifter, men vad gör man inte för pengarna?;)

Idag lagade min bror alla ljusen på en lastbil, medan jag städade den invändigt. Finns det något tråkigare än att städa eller?!!
Jag har också fått en fin fin arbetsklädsel, bestående av snickarbyxor och en grå t-shirt, inte för fancy, men jag kan ju skita ner mig hur mycket jag vill ;)



KANONKUL är liksom ordet!
Och konstiga miner är verkligen min grej :P

Johanna fyller år idag, ska åka till henne snart. Ska ge henne lite skit :P
Och ikväll åker jag och Johanna, till Kungshamn, där vi ska fira midsommar!

Ha en trevlig midsommar!

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar dig en trevlig midsommar också!

2008-06-18 @ 21:44:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Jennie

precis, man får ju jobba för pengarna ;) haha

2008-06-19 @ 20:02:31
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0