Europaväg är STORT!

Nu är jag äntligen tillbaka efter första dagen på jobbet. Det var lite segt att gå upp i morse, började kl 7, och slutade 15.30, men det har vart en relativt slapp dag, fair enough liksom :P


Efter det kom mamma och hämtade mig, och jag frågade snällt om jag fick köra hem. Och det fick jag :D
Andra gången på stor väg, Europaväg är liksom STORT! :P
Hett tips för er som är trötta på era föräldrar.
- Övningskör på stora vägar, dom håller på att få hjärtattack, i alla fall min ^^
Mamma sa att vi skulle övningsköra i morgon med, looking forward! :D

Jag har haft en huvudvärk som kommit krypande hela dagen, troligen beroende på vädret. Det känns som om det ska ladda ur snart - ösregn, vind, blixt och åska. Lite mysväder ändå ;)
Och på tal om mysväder, vad passar då bättre till middag än THAIMAT!
Love thai food!

XOXO

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0