Sjukt deprimerande

Vet ni vad jag tycker är det värsta med att vara hemma och vara sjuk?
- Jo, att det är så jävla tråkigt!
Finns det något mer deprimerande än att bara vara hemma, kolla på tv, sova, sitta vid datan?
Jag får inte göra något som är fysiskt ansträngande. Helst inte ens gå på promenader.
Vad ska jag göra? Så underhållade är liksom inte tvn...

Skolan får jag inte heller gå till.
Både på grund av att min kropp måste återhämta sig och att jag kommer vara tröttare än vanligt. Men också på grund av smittorisken.
Jag vet inte vad det är jag har än, får väl svaren i morgon.
Halsfluss eller körtelfeber?

Men jag blir så grymt deprimerad av att vara hemma. Det är sjukt tråkigt!
Så i morgon blir det skolan. Jag har i alla fall tre viktiga lektioner och ett möte på kvällen.
Skit samma om jag måste hålla mig ett steg ifrån alla. Men bara jag får lov att vara lite social!

Hur har eran dag varit?

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Nina

ja tyckte vissa scener va så dåligt gjorda.

det är som animering.. vilket är jäkla synd..

2008-09-02 @ 19:17:47
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: dom är fina =)

2008-09-02 @ 19:30:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0