Aj aj aj!

Jag har varit svullen i halsen nu i nästan en vecka. Nu de sista dagarna har det blivit värre och idag var det verkligen illa!
Jag fick knappt ner mackan i morse, det var så jävla svårt att svälja! Helt sjukt!
Så idag fick jag gå tidigare från skolan för att gå till vårdcentralen.

De gjorde ett halsprov, men det var inget där. Ingen bakterie, det vill säga att det är ett virus jag har och göra med.
De tog också ett blodprov i armen, aldrig gjort något liknande, men svaren skulle komma om några dagar.
Så jag har möjlig körtelfeber, men kommer svaren tillbaka negativt har jag "bara" halsfluss. Det är ju liksom illa nog!

Men jag ska krya på mig, ingen skola iaf enligt läkaren.

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Nina

har varit borta ett tag men nu ska ja väl komma tillbaka lite smått :P

2008-09-02 @ 15:56:31
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0