Snart...

I morgon är det dags för skolavslutning, ÄNTLIGEN!
Jag är nästan redo, klänningen fixad, håret slingat och en lätt bränna klar. Det som saknar är naglarna.
I kväll ska jag ägna mig åt att bygga naglar. Sist jag gjorde det hade jag "naturliga" tippar. Denna gången ska jag ha fransk manikyr. Kommer förhoppingsvis bli jättesnyggt!

Idag var jag med klassen i Stottsskogen, där spelade vi brännboll och hade superkul. Klass EU1A har talang! ;)

Jag pratade med min lärare, jag fick G i Europakunskap! :D :D :D
Inga IGn för denna tjejen! WOHO!

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jasså ;)

2008-06-09 @ 17:55:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0