Ösregn


Åååååååh!!! Det ösregnar!
Jag HATAR regn och jag som hade tänkt att gå ut på en promenad, TACK! för att jag inte gjorde det.

Jag vill ha tillbaka det varma, soliga och underbara sommarvädret, var tog det vägen?
Solen har lyst med sin frånvaro i typ en vecka nu. I need sun!

Idag tror jag att jag ska övningsköra lite med mamma. Mammas sambo föreslog att jag skulle köra på riksväg 45, jag har hittills hållt mig på de små vägarna. Jag kommer ju på 45:an!
Då måste man köra fort, akta sig för andra bilar och inte få kärringstopp. Man kan helt enkelt inte göra fel, då blir det så illa och då kan det göra väldigt ont om det blir rikigt illa. Och det vill jag ju inte..

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hatar också regn.

2008-06-15 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0