Gymmet nästa

Idag har jag varit hos tandläkaren. Så nu smakar det fan i mun och jag får inte äta eller dricka.
Men nu slipper jag gå dit på 2 år :P

Just nu är jag hos pappa, ska hämta lite stuff. Och sen har jag faktiskt tänkt att gå till gymmet.
Believe it or not!

Det känns som om jag inte varit där på år och dar. Det var väl en månad sedan sist? :O
Ska nog ta en timmes kondition, lite styrketräning och som grädden på moset, stretcha.
Jag är en sjuk person, jag tycker om att stretcha, jag tycker om att plåga mig genom att stretcha.
Kan nog bero på att jag en gång var gymnast och min vighet sitter kvar :P

XOXO

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Linnruby&Millan

Ha en fin kväll! :)

2008-06-24 @ 16:06:19
URL: http://linnruby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0