Bygg ut E45, men gör det fan fort!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Känner mig helt ringrostig.

Dagen har varit rätt hyfsad tycker jag. Men gud, vilka köer det har varit! Både till och från skolan..
Visst, de får gärna bygga ut E45 till motorväg, men gör det fan fort!
De spränger och håller på, bara en fil på vissa ställen. Jag får ju minst lägga på 10 min på restiden.
Som idag, jag skulle vara smart och ta tåget. Vad vann jag, 10 minuter försenat tåg. Jag tackar och niger.
Och på vägen hem, bussen får ta värsta omvägen, allt bara för att de ska spränga och så hade det flugit ut ett stort stenblock i körbanan.
Jag är grymt trött på det!


Mitt heta tips för dagen, bo i stan! ;)

Erkänn att man verkligen blir hur trött som helst när allt ska ta extra lång tid?


XOXO

// Sofie

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes asgött .D

2008-08-26 @ 17:50:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0